Marketing & Communicatie

Alles is altijd in beweging, ook jouw klant. De gehele communicatie van je onderneming dient hierop afgestemd te worden. Een pakkende bedrijfsnaam, logo en huisstijl. Je krijgt maar één kans om een eerste indruk te maken.

In the picture

Hoe kun je ervoor zorgen dat de wereld weet dat je bestaat? Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw relaties meer met je willen doen? Wat moet je doen om dat voor elkaar te krijgen? Een antwoord op al deze vragen lijkt niet zo moeilijk, maar het is lastiger dan je denkt.

Grote merken/bedrijven hebben vaak veel meer tijd nodig om tot handelen over te gaan. Ze moeten vaak veel en lang vergaderen om daadwerkelijke grote stappen te kunnen zetten. Dat biedt kleinere organisaties de kans hen voor te zijn door snel en effectief te handelen. In moeilijke tijden zullen veel bedrijven zich kapot bezuinigen, terwijl je juist moet blijven investeren en nog meer doen aan marketing, ontwikkeling en pr. Wees bijzonder, elke dag. Doe nooit hetzelfde als de rest.

Hoe kun je als bedrijf nog onderscheidend zijn? Alleen op prijs? De prijs moet bij elk bedrijf goed zijn, dus moet je andere dingen zoeken. Het enige juiste antwoord is je profileren op andere fronten. En daarvoor heb je beleving, service, creativiteit, onderscheidend vermogen, gezelligheid, of een andere unieke eigenschap waarop je je wilt laten voorstaan.

Het maakt in feite niet uit wat voor een dienst of product je aanbiedt, zolang je het maar gezellig maakt voor de klant en voor jezelf.

Terug naar Diensten